Realizace očekávané knihy se blíží do finále. Některé práce zdržel pád harddisku v počítači vedoucího autorského kolektivu. Nicméně díky (vcelku) pravidelným zálohám jsme se jen mírně zdrželi v čase. Prakticky o žádná data jsme nepřišli. Navíc hrubý text byl právě na korektuře, takže momentálně můžeme celý text kontrolovat i s pomocí tohoto – původně čistě jazykového – souboru.
Jak vytvořit název firmy – minulost a současnost
Finalizujeme přípravu knihy na téma „tvorba obchodního názvu“ – jedinou svého druhu na tuzemském trhu
První polovina připravované knihy bude věnována principům, podle kterých lze marketingově atraktivní obchodní názvy firem a produktů vytvářet. Druhá polovina knihy je inspirativním katalogem známých obchodních značek – doplněných o příběhy, které za jednotlivými názvy stojí. Rešerše a pátrání po historii jednotlivých značek nakonec zabralo o půl roku více práce, než jsme původně odhadovali. Výsledek ale bude stát za to.
A jak budou jednotlivá hesla vypadat. Pro ukázku se podívejme na pracovní verzi hesla obchodní značky Tuzex: