Zajišťujeme individuální výzkumné, redakční a konzultační služby ● Poctivě a promyšleně pro vás namixujeme ty nejlepší nápady z minulosti i současnosti ● Založeno 2001
Všechna práva vyhrazena / All rights reserved
© ResearchWriter.cz / 2001–2024
Kontaktujte nás nezávazně
pro další informace
Telefonicky na čísle
+420 777 865 264 (neboli 777 VOLÁNÍ)
nebo pohodlně e-
Rešerše a redakční služby pro vás!
Na web, leták či inzerát patří kvalitní propagační text, který zaujme a prodává. Text, který pouze informuje, vám bude na obchodním letáku k ničemu. Náš copywriter vám proto připraví takový marketingový text, který návštěvníka vašeho webu podnítí k nákupu zboží nebo k odeslání objednávky. To je skutečný účel marketingového textu. Nebo chcete o svém zboží stále jen informovat?
Copywriter je propagační textař. Je to člověk, který bere v úvahu zájmy a pocity spotřebitele. Text píše tak, aby čtenáře zaujal a vybídl ho k nákupu. Snaží se zaujmout a působit na emoce. To ale neznamená, že si může vymýšlet nepravdivé údaje. Copywriter může kouzlit s jazykem, ale nikdy nesmí lhát. Neměl by ani psát o něčem, co neměl možnost ohodnotit.
Vytváříme čtivé texty pro web i pro tisková média. Náš copywriter vám pomůže vytvořit název firmy, slogan, text inzerátu, text pro leták, článek i texty pro web. Všechny naše obchodní texty budou svěží, bez ohledu na rozsah textu a charakter publikovaného média. Každé naše sdělení musí být autentické.
Při čtení z papíru je na všechno trochu víc času. Příběh může být poetičtější, slova vzletnější a texty obsáhlejší. Na rozdíl od webové stránky se leták, časopis nebo kniha nedají tak snadno vypnout. Napsali jsme už stovky normostran reklamního textu pro malé i velké společnosti a věříme, že s námi budete spokojeni i vy.
Na webu je na čtení málo klidu. Většina uživatelů je v presu, stránky pročítá v poklusu, létá po nich očima. Web rozhodně neunese tolik, kolik snese papír. Pro web stačí jen několik vhodně zvolených slov. Jasný tah na bránu. Jako červená nit se musí textem prezentace nést rytmus klíčových slov poskládaných na ta správná místa pro potřeby uživatelů i vyhledávačů.
Webové marketingové texty musí být jednoznačně přesvědčivé a účinné. Našeho copywritera si platíte proto, aby vzrostl počet nákupů z vašeho webu, ne pro jeho básnické nadání. A taky ho platíte za to, aby byl váš web lépe nalezitelný. Správná skladba textu totiž zvyšuje pozici webu v internetových vyhledávačích, čímž přispívá k lepší návštěvnosti vašeho webu.
Se správným copywritingovým textem propagační materiál plní svůj účel.
Copywriter zaujme, vytvoří atmosféru, získá důvěru, podílí se na konverzi.
›› Ghostwriting
›› Copywriting a reklamní texty
›› Jak vytvořit obchodní název
›› Optimalizace pro vyhledávače
›› Naše výzkumy a doporučení
›› Ghostwriting, copywriting a související projekty
Úvod › Píšeme texty › Copywriting