Zajišťujeme individuální výzkumné, redakční a konzultační služby ● Poctivě a promyšleně pro vás namixujeme ty nejlepší nápady z minulosti i současnosti ● Založeno 2001

Všechna práva vyhrazena / All rights reserved  
© ResearchWriter.cz / 2001–2024

Rešerše Psaní Editace Publikování Propagace Edukace


Kontaktujte nás nezávazně
pro další informace

Telefonicky na čísle

+420 777 865 264 (neboli 777 VOLÁNÍ)

nebo pohodlně e-mailem. Můžete také využít náš jednoduchý on-line formulář.

Rešerše a redakční služby pro vás!

ResearchWriter.cz Rešerše a psaní Rešerše a psaní Rešerše a psaní Rešerše a psaní Copywriting abcRedakce.cz

Naše etiketa jednání s klienty

Filozofie našeho vztahu vůči našim klientům (objednatelům) je prostá: Chceme, aby zákazníci byli spokojeni. V udržování jasného cíle nám pomáhají výroky a připomínky, které jsou součástí naší etikety jednání s objednateli.


Náš zákazník, náš pán

Celé naše úsilí směřuje k tomu, abychom splnili i nevyslovená přání zákazníků v míře co největší. Požadavky zákazníka ctíme. Cokoli vyrobíme, musí zákazníkovi dobře sloužit bez ohledu na cenu. Cílem naší činnosti není hromadění kapitálu, nýbrž služba zákazníkovi.

– Tomáš Baťa, průmyslník, 20. léta 20. století


Nejlepší zákazník je poučený spotřebitel

Marketingově zákazníka školit, to patří mezi úkoly podnikatele.

– Milan Zelený, profesor ekonomie, 2005


Jsme vděční za otevřené zákazníky

Nejméně spokojený zákazník je nejlepším zdrojem poučení.

Bill Gates, zakladatel společnosti Microsoft, 90. léta 20. století


Zákazník by se neměl cítit ošizen

Do každého přesně odváženého pytlíku s hřebíky přidej jeden navíc. Zákazníci nemají tak přesné váhy jako já. Jestli doma pytlík převáží, nikdy by se neměli cítit ošizeni ani o jediný hřebík. A já na jednom hřebíku netratím.

– Josef Hek, kupec z Dobrušky, přelom 18. a 19. století


Mnoha chybám lze snadno předejít

Nesmím přehlížeti, že by jméno naší firmy, jež jest známa jako velmi přesná, mohlo utrpěti újmu z příčin, kterým jest možno velmi lehce zabrániti.

Karel Stein, jednatel společnosti Oskar Stein, velkoobchod papírem, 1937



Výběr nejoblíbenějších služeb

›› Rešerše na klíč

›› Obchodní rešerše

›› Marketingový průzkum trhu

›› Zpracování rodokmenu

›› Ghostwriting

›› Copywriting a reklamní texty

›› Texty pro web

›› Jak vytvořit obchodní název

›› Redigování a copyediting

›› Jazyková korektura češtiny

›› Restaurování fotografií

›› Publikační služby

›› Propagace a zviditelnění

›› Účinný internetový marketing

›› Poradenství a konzultace

›› Podnikatelský plán na klíč


Související reference

›› Ukázky realizovaných projektů

ÚvodNáš příběh › Jak jednáme s klienty