Zajišťujeme individuální výzkumné, redakční a konzultační služby ● Poctivě a promyšleně pro vás namixujeme ty nejlepší nápady z minulosti i současnosti ● Založeno 2001
Všechna práva vyhrazena / All rights reserved
© ResearchWriter.cz / 2001–2024
Kontaktujte nás nezávazně
pro další informace
Telefonicky na čísle
+420 777 865 264 (neboli 777 VOLÁNÍ)
nebo pohodlně e-
Rešerše a redakční služby pro vás!
Filozofie našeho vztahu vůči našim klientům (objednatelům) je prostá: Chceme, aby zákazníci byli spokojeni. V udržování jasného cíle nám pomáhají výroky a připomínky, které jsou součástí naší etikety jednání s objednateli.
Celé naše úsilí směřuje k tomu, abychom splnili i nevyslovená přání zákazníků v míře co největší. Požadavky zákazníka ctíme. Cokoli vyrobíme, musí zákazníkovi dobře sloužit bez ohledu na cenu. Cílem naší činnosti není hromadění kapitálu, nýbrž služba zákazníkovi.
– Tomáš Baťa, průmyslník, 20. léta 20. století
Marketingově zákazníka školit, to patří mezi úkoly podnikatele.
– Milan Zelený, profesor ekonomie, 2005
Nejméně spokojený zákazník je nejlepším zdrojem poučení.
– Bill Gates, zakladatel společnosti Microsoft, 90. léta 20. století
Do každého přesně odváženého pytlíku s hřebíky přidej jeden navíc. Zákazníci nemají tak přesné váhy jako já. Jestli doma pytlík převáží, nikdy by se neměli cítit ošizeni ani o jediný hřebík. A já na jednom hřebíku netratím.
– Josef Hek, kupec z Dobrušky, přelom 18. a 19. století
Nesmím přehlížeti, že by jméno naší firmy, jež jest známa jako velmi přesná, mohlo utrpěti újmu z příčin, kterým jest možno velmi lehce zabrániti.
– Karel Stein, jednatel společnosti Oskar Stein, velkoobchod papírem, 1937
›› Ghostwriting
›› Copywriting a reklamní texty
›› Jak vytvořit obchodní název
›› Účinný internetový marketing
Úvod › Náš příběh › Jak jednáme s klienty