Zajišťujeme individuální výzkumné, redakční a konzultační služby ● Poctivě a promyšleně pro vás namixujeme ty nejlepší nápady z minulosti i současnosti ● Založeno 2001
Všechna práva vyhrazena / All rights reserved
© ResearchWriter.cz / 2001–2024
Kontaktujte nás nezávazně
pro další informace
Telefonicky na čísle
+420 777 865 264 (neboli 777 VOLÁNÍ)
nebo pohodlně e-
Rešerše a redakční služby pro vás!
Marketingový průzkum slouží k definování vašich aktuálních marketingových příležitostí i možných problémů. Chcete přijít na trh s novým produktem? Nejprve je dobré vědět, zda o něj bude mít veřejnost zájem. Pomůžeme vám zmapovat případnou konkurenci a vysondovat možná rizika. Marketingový průzkum využijete také při ověřování kvality svých stávajících služeb. Marketing research (MR) odhalí, jak vás vnímají zákazníci, s čím nejsou spokojeni a co je třeba změnit.
Úkolem marketingového průzkumu je poskytnout vám relevantní, přesné, spolehlivé, platné a aktuální informace o trhu, produktech a spotřebitelích. V našem marketingovém výzkumu pro vás shromáždíme potřebná data, která následně setřídíme a vyhodnotíme.
Závěry marketingového výzkumu nejsou založeny na subjektivních pocitech nebo na intuici, ale na reálných datech. Data z výstupního protokolu jsou proto dobrou základnou pro vaše efektivní rozhodování. Když investujete alespoň do základního marketingového průzkumu, ušetříte patrně velké částky za pozdější chybnou nebo zbytečnou propagaci.
Naši specialisté sbírají data přímo v terénu. Navštěvují konkrétní prodejny, provádějí průzkumy veřejného mínění nebo ankety na ulicích, zaznamenávají chování obyvatelstva v rámci určitých kampaní, zjišťují spokojenosti zákazníků apod.
Mezi terénní sběr dat může patřit také Mystery Shopping, tedy testování provozoven s pomocí falešného zákazníka. Jiným druhem terénního sběru dat je dokumentace chování konkurence, prověřování distribuce letáků do domácností, dokumentace a následná analýza relevantních marketingových akcí apod.
Vytěžování marketingových databází přináší velkou úsporu času. Nevýhodou je jejich vysoká cena a ne vždy zcela relevantní nebo dostatečně aktuální údaje.
Vedle marketingového průzkumu proto zajišťujeme i účelné vyhodnocení sesbíraných dat. Každý průzkum trhu přizpůsobujeme konkrétním potřebám klienta.
Ušetřete na reklamě a zacilte svůj marketing
podle výsledků marketingového průzkumu.
›› Rešerše na míru vám usnadní hledání informací
›› Obchodní rešerše – Business Research
›› Marketing research – Průzkum trhu
›› Kde využijete rešerše na objednávku (na klíč)…
›› Naše výzkumy a doporučení
›› Ukázky zajímavých rešeršních projektů, které jsme realizovali