Zajišťujeme individuální výzkumné, redakční a konzultační služby ● Poctivě a promyšleně pro vás namixujeme ty nejlepší nápady z minulosti i současnosti ● Založeno 2001
Všechna práva vyhrazena / All rights reserved
© ResearchWriter.cz / 2001–2024
Kontaktujte nás nezávazně
pro další informace
Telefonicky na čísle
+420 777 865 264 (neboli 777 VOLÁNÍ)
nebo pohodlně e-
Rešerše a redakční služby pro vás!
Výsledkem Business Research je praktická studie, která vám poskytne data pro zefektivnění vašeho podnikání. Může zahrnovat analýzu trhu, zpětnou vazbu spotřebitelů, audit firemních procesů uvnitř vaší společnosti, analýzu finančních dat, můžeme prověřit bonitu vašich obchodních partnerů apod. Jinak řečeno business rešerše může být zaměřena na interní procesy uvnitř firmy, na procesy mimo firmu nebo na obojí zároveň. Výsledky business průzkumu vám pomohou lépe pochopit silné a slabé stránky vaší společnosti. Závěr rešeršního protokolu by měl také ukazovat jak zlepšit stávající pozici.
Audit interních firemních procesů prověřuje, jak efektivně jsou jednotlivé firemní procesy nastaveny. Jak mezi sebou ve firmě komunikujete, nakolik efektivně jsou předávány jednotlivé úkoly, kdo je za ně zodpovědný, kdo prověřuje jejich plnění apod. V rámci auditu je možné také prověřit, zda někde zbytečně neplýtváte náklady (jak ve firmě tisknete, zda jsou všichni zaměstnanci dostatečně vytíženi, zda jsou ve firmě všichni potřeba, zda někteří nevykonávají zbytečnou nebo jen předstíranou práci apod.).
Náš auditor bude několik dní nebo týdnů navštěvovat vaši provozovnu, ptát se zodpovědných pracovníků i řadových zaměstnanců, pozorovat a sepisovat si poznámky. Na základě dosavadních zkušeností a především nenahraditelného pohledu „nového člověka odjinud“ provede interní firemní audit požadovaných firemních procesů. Následně s pověřenou osobou rozebere všechny odhalené nedostatky.
Co si veřejnost myslí o vás a vašich službách či produktech? Víte to? Nebo si jen myslíte, že to víte? Máte skutečná doložitelná data, nebo jen pocity? Správné znalosti o tom, co si myslí veřejnost, jsou nezbytné pro dlouhodobé a úspěšné uspokojení potřeb zákazníka. Pro zjišťování skutečného stavu věcí používáme dotazníkové průzkumy, focus groups, mystery shopping apod.
Konkurence nikdy nespí. A pokud vypadá, že spí, tak možná právě chystá něco nového. Stojí za to zjistit skutečný stav věcí a alespoň částečně mít aktuální povědomí o tom, v čem je vaše konkurence lepší, případně jak na tom reálně je. Porovnáme vaše i její služby a produkty. Zjistíme cenové rozdíly a ukážeme vám, jak si stojíte. Najdete nové cesty, jak k sobě nalákat zákazníky.
Business Research – Jak si skutečně stojíte.
Vy versus konkurence a vaši zákazníci.
›› Rešerše na míru vám usnadní hledání informací
›› Obchodní rešerše – Business Research
›› Marketing research – Průzkum trhu
›› Kde využijete rešerše na objednávku (na klíč)…
›› Naše výzkumy a doporučení
›› Ukázky zajímavých rešeršních projektů, které jsme realizovali