Zajišťujeme individuální výzkumné, redakční a konzultační služby ● Poctivě a promyšleně pro vás namixujeme ty nejlepší nápady z minulosti i současnosti ● Založeno 2001
Všechna práva vyhrazena / All rights reserved
© ResearchWriter.cz / 2001–2024
Kontaktujte nás nezávazně
pro další informace
Telefonicky na čísle
+420 777 865 264 (neboli 777 VOLÁNÍ)
nebo pohodlně e-
Rešerše a redakční služby pro vás!
›› Ghostwriting
›› Copywriting a reklamní texty
›› Jak vytvořit obchodní název
›› Optimalizace pro vyhledávače
›› Naše výzkumy a doporučení
›› Vytvoření vhodného názvu / jména firmy
›› Vytváříme marketingové texty
›› Propagace, reklama a zviditelnění
Úvod › Píšeme texty › Obchodní název › Kniha
Pokud jste už četli náš článek o zanedbání právní ochrany obchodního jména Pražská šunka, zřejmě už chápete nejen význam vytvoření názvu, tedy vymyšlení účinného obchodního názvu, ale i důležitost je známkové ochrany.
Vzhledem k tomu, jaké úsilí vás vytvoření názvu firmy stojí a jak moc je název firmy či výrobku důležitý pro marketing, je třeba o něj pečovat. Ruku v ruce by měla jít jeho propagace a také jeho ochrana. V naší knize Jak vytvořit atraktivní obchodní název firmy, služby, produktu, značky popisujeme celou řadu případů, kdy bylo jedno či druhé zbytečně zanedbáno. Výsledkem bylo znehodnocení názvu firmy či označení výrobku. Někdy přitom skvělé obchodní jméno spadlo podnikatelům samo do klína. Nedostatečná ochrana z něj však udělal majetek všech a zároveň ničí. Za všechny jeden příklad:
Emanuel Ugge (čte se Užé) byl pražský uzenář italského původu. Ve svém podniku vyráběl vařenou vepřovo-
Ugge byl ve všech ohledech poctivě naturalizovaný Pražák, od roku 1886 pražský měšťan. Vedle svých podnikatelských aktivit byl mnoho let též aktivním členem Sokola, jehož rozkvětu se s láskou věnoval. Byl ostatně osobním přítelem Jindřicha Fügnera, jednoho ze zakladatelů Sokola.
Velkorysost je skvělá vlastnost! Nesmí být ovšem bezbřehá a nekontrolovatelná. Ugge přišel se skvělým produktem, jehož technologii ani obchodní název (možná s ohledem na sokolské bratrství a soudržnost) nijak nechránil. Tak se stalo, že produkt s obchodním názvem talián začali brzy v různé kvalitě vyrábět i nejrůznější konkurenti. Když Emanuel Ugge v létě roku 1907 zemřel, měl tento bezpochyby úctyhodný muž honosný pohřeb. Svůj život naplnil. Čest jeho památce! – K úplné dokonalosti snad už jen zbývalo, kdyby vytvořený název svého produktu pro svou firmu i pro potomky lépe ochránil.
Nechte si od nás vytvořit název a také známkově ochránit jeho unikátní znění. V zajišťování ochranné známky pro název či obchodní značku máme bohaté zkušenosti. Poradíme vám také, čeho se máte vyvarovat nejen z hlediska tvorby názvu, ale i z hlediska marketingové komunikace.
Výhodný nákup knihy Jak vytvořit obchodní název…